Tuesday, June 7, 2011

Kekwa Pink & Biru Kehijauan















Salam semua. Hari ni nak kongsi set cawan kekwa dari Gopeng ( tq Ezany) yang disuaipadankan dengan teko telur kekwa pink & kuning dari Sandakan. Agak2 padan tak?


















Si teko telur yang comel. Putih bersih dan berkilat ( made in Liling China). Jumpa kat kedai runcit kecil tepi jalan di Sandakan.

















Masa Zany bagi tau tentang cawan ni, masih tak dapat bayangkan macam mana rupa dia. Bila dah sampai terpikat sangat dengan bunga dia yang terang dan porselinnya yang putih berseri (dalam gambar nampak kekuningan hasil biasan lampu dirumahku)
































Dah duduk di rumah pangsa.....

4 comments:

ezany said...

kak ryana..dah slamat smpi ye...hehehe..padan pulak digandingkan dgn teko telor tu..hehehe..kat blog kak aina ada jual teko, sugar pot dan creamer die..

shima said...

salam r,
cantik suai padan tu,,, semua comel, cam tuan rumah :)

Ryana said...

salam,
Tq Zany tapi akak dah habis budgetlah bulan ni hehe...

kak s,
tq kak

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku