Thursday, December 10, 2009

Lebihan Hasil Hunting Untuk Dijual

Assalamualaikum dan selamat pagi rakan-rakan sekalian. Baru hari ini aku dapat membuat N3 baru untuk blogku yang sudah bersawang ni(kalau rumah dah kena azan empat penjuru ni kalau nak masuk sebab dah ditumpang dek jin..) Bukan niat untuk meninggalkan dunia blogging cuma sudah tak ada modal nak tunjuk lagi. Namun alhamdulillah percutian ku kali ni (ikut suami yang bertugas di Sandakan) membuahkan hasil yang boleh ku kongsi bersama rakan-rakan. Namun kekangan untuk membuat N3 masih ada coz rumah sewa hubby di sini tidak ada internet so terpaksalah aku bersiaran langsung daripada restoran yang ada dekat sini (malu juga nak bertenggek lama2 di sini, minum secawan teh saja...). So untuk kali ini aku tunjukkan dulu hasil huntingku yang terlebih untuk rakan-rakan yang berminat.
Teko mini kangkung. Yang paling cute Rm20, yang besar sikit RM25
Pinggan makan Bunga ros hitam 9 inci Rm8 sebiji.
Pinggan leper kekwa hitam 8 inci Rm6 sebiji
Teko bunga merah RM40 sebiji
Teko enamel comel (biru, hijau, kuning) Rm15 sebiji.
Teko dan cawan kecil beserta talam ni begitu menawan hatiku coz bentuk tekonya begitu menarik sekali. Cawan2 kecilnya sangat ringan disamping permukaannya yang berkilau. Daripada cop mohornya, set ini dihasilkan di Jepun. Menurut tokeh kedai set ini baru dikeluarkan dari stor. Oleh kerana aku dapat dua set, so aku nak jual satu set kepada yang berminat dengan harga RM95 tidak termasuk pos.
Teaset bunga ros pink ni pun aku dapat dua set. So kepada sesiapa yang berminat aku boleh jual dengan harga Rm150 satu set lengkap(teko, cawan & piring 6, piring kuih 6, kreamer & Sugar pot).
Setakat ni aku hanya ada dua set saja untuk setiap satu tapi menurut taukeh kedai tu ada beberapa set lagi yang ada dalam stor tapi masih belum dikeluarkan lagi. So kalau ada yang nak book bagi tau ya.. coz taukeh tu dah janji nak call kalau jumpa nanti.
Itu ajelah untuk kali ini, kepada sesiapa yang berminat sila sms saja ok sebab jarang dapat online di sini. Tq...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku