Monday, June 14, 2010

Sticker Nostalgia World Cup 1982




















Salam semua. Dah lama tak dapat online sebab broadband hubby kat Sandakan dah kena cut sebab selalu sangat bertukar jadi berukband. Hari ini aku bersiaran langsung dari sebuah hotel di Lahad Dato (ikut hubby yang berkursus di sini). Oleh kerana dah gian sangat nak buat n3 aku pun godek2lah gambar lama yang tersimpan dlm lappy hubbyku ini. Jadi bersempena dengan demam piala dunia yang sedang melanda ni aku pun pilihlah gambar sticker Wold Cup 1982 yang ada dalam simpanan hubby . Jom layan sticker2 nostalgia ni ya...














Fail yang menyimpan koleksi old skool hubby. "Mr. Maggi , please dont make me angry, you wouldn't like me when i'm angry...". Ingat lagi tak dialog ini?












Dalam fail inilah sticker2 world cup itu dilekatkan.

















































Gambar2 yang membangkitkan nostalgia lama. 1982 aku masih di bangku sekolah rendah (darjah 2). Betapa aku merindui zaman itu....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku