Tuesday, June 1, 2010

Terima Kasih..















Salam semua. Dah lama benar rasanya aku tak buat n3 untuk blogku ini. Mana tidaknya pc di rumahku ini baru saja baik dari sakit (kena serang virus). Maaf kepada semua rakan2 kerana tak dapat membalas sapaan dalam shoutbox. Aku hanya dapat curi2 menjenguk blog dari sekolah sahaja. Dengan 25 waktu mengajar seminggu, jangankan nak buat n3, nak habiskan sepinggan mi pun kadang2 tak sempat, dah kena masuk kelas lagi. Hari ini aku ambik kesempatan buat n3 serba ringkas ni sebelum memulakan perjalanan ke Sandakan sebentar lagi.(sekolahku cuti awal kerana dah buat kelas ganti sebelum ni).















Jutaan terima kasih kepada kak Shima kerana sudi menerima tempahan signage yang cantik tu dariku.Walaupun Kak Shima kata dia baru belajar tapi signage antiques tu macam dibuat oleh orang yang dah pro.So kepada sesiapa yang berminat jangan segan2 buat tempahan dari Kak S kita tu. Tiga biji mangkuk Y &;P roses tu pulak adalah hasil barter kami berdua. Tq banyak ya kak...
















Yang ni pulak hadiah dari Kelly kerana menjadi antara follower terawal. Terima kasih banyak Kelly, akak suka sangat hadiah ni.




















Hadiah Mothers day dan Teachers Day dari anak-anak. Selain ibu aku juga cikgu kepada dua orang anakku Haikal dan Hilman.Tq sayang2 mama..

Sekian untuk kali ini. Selamat bercuti...

2 comments:

shima said...

he he..tq ryana... selamat dah sampai... ada yg cedera ke.. :)

Ryana said...

Salam kak shima..
Alhamdulillah semua selamat kak. tiada yg cedera. Barang akak baru semalam dapat pos. ampun ya kak hehe....

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku