Tuesday, January 26, 2010

My Japanese Widows


Salam dan selamat malam semua. Kali ini marilah kita berkongsi cerita mengenai janda-janda manis dari Negara Matahari Terbit ini. Janda2 ini aku temui di kedai apek yang sama di mana aku menemui anak2 yatim(Si Belang) dari Jepun sebelum ini. Janda2 yang comel loteh ini sengaja aku posingkan di sini untuk tatapan si Bujang dari Gopeng hehe...Jangan pula salah sangka, bukanlah untuk di jodohkan dengan dia, tapi untuk dicarikan pasangan masing-masing. Al maklumlah si Bujang kita tu memang hobi dia melawat tempat2 yang berpotensi untuk menemui pasangan kepada janda2 ni. hehe...ampun dik..

Janda tiga beradik. Diorang ni ada sepupu berwarna merah tapi malu nak ambik gambar secara solo(janda pingitan)

















Janda kekwa dua beradik. Pada pandangan mataku, yang ini paling vogue sekali















Dua janda ni yang paling malang, sudahlah tak ada laki, adik beradik pun tak tau di mana.

Itu sajalah serba sedikit kisah janda2 Jepun ku ini. Kepada Si Bujang yang baik hati tu, akak doakan adik berjaya menemukan diorang dengan pasangan masing2..
Wassalam..

2 comments:

ezany said...

salam kak...
hehee..si bujang disini...wowww...cun2 la cawan2 tu kak....xpun letgo kat saya lah...hehehe....sy paling minat kat cawan yg ada belang merah dan yg belang hijau tu...klu ada xtra, campak2 lah kat sini..hehee//oh ya, buat masa ni sy x penah lg tengok teko mcm cawan2 akak tu..tp xpe la mana tau kan kot2 terjumpa ke, saya beli ye..hehehe

Ryana said...

Salam ezany.kalau tak dapat teko cwn duda pun jadilah dik hehe..

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku