Wednesday, June 17, 2009

Koleksi Miniture

Salam dan selamat sejahtera semua. Kali ni aku nak kongsi bersama koleksi minitureku pula.(blm ada lagi hasil hunting yg nak dikongsi). Sebenarnya set2 miniture inilah merupakan decoration ala Inggeris yang mula2 aku miliki. Jom tengok sama2 ye.....
Mini plate Riccardo ni sudah lama kubeli dari satu2nya kedai yang menjual dekorasi ala Inggeris yang ada di Kota Kinabalu pada masa itu. Aku beli sekali dengan holder kerana tertarik dengan cara display di kedai tu
Mini Tray ini juga dari jenama Riccardo dan dipadankan dengan bekas letak cincin yang tak ada jenama. Sesuaikan....
Mini teaset ini merupakan set miniture kesayanganku kerana ianya hadiah daripada my beloved husband. Yang ini juga dari jenama Riccardo Italy.
Dua set miniture teaset di atas ni tak perlulah diperkenalkan lagi. Rasanya semua orang dah tau kan? koleksi dari vantage ni aku beli beberapa tahun yang lalu. Masa tu harga dia masih murah jika dibandingkan dengan sekarang.
Yang ini pula set yang terbaru yang aku beli. Juga dari jenama Riccardo. Sebenarnya set ni belum lengkap lagi tapi dah terlebih budget bulanan so ini jelah yang termampu.
Oklah setakat ni jelah hari ni. Aku pun dah mamai2 ni(mengantuk), sorilah klu ada yang tersilap type ye..selamat malam

No comments:

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku