Sunday, July 19, 2009

Mangkuk 4 Roses

Salam semua. N3 kali ini aku nak kongsi mangkuk2 4 roses yang baru aku dapat(hubby yang dapatkan untuk aku). Masa hubby tunjuk gambar mangkuk2 ni pada ku(melalui email), aku terus suruh dia ambik semua yang ada di kedai tu. Bukan apa, kalau ada banyak boleh juga buat barter atau jual ngan kawan2 (lepas juga belanja untuk pegi hunting lagi hehe..). So kalau ada sesiapa yang berminat nak barter atau beli jangan malu-malu bagi tau ye... Walaupun mangkuk2 ni sama saiz (diameter mulut lebih kurang 4 inci) namun terdapat perbezaan susunan dan saiz bunga. Mangkuk di atas ni, bunga dia lebih besar dan terang). walaubagaimanapun saiz bunga di kedua belah mangkuk tidak sama. Saiz bunga di belah atas ni jauh lebih kecil daripada bunga di belah yang lain mangkuk ni. Bunga pada mangkuk yang ni pula disusun tiga penjuru berbeza dengan mangkuk yang pertama yang hanya disusun dua penjuru saja.
Saiz bunga pada mangkuk ini sama di ketiga-tiga penjuru.
Cop di bawah kedua-dua mangkuk ini juga tidak sama.
Setakat ini sajalah untuk kali ini ya. Bertemu lagi di lain N3 ok. Wassalam....

4 comments:

~Yatt~ said...

salam k.ryana..kat sana cam banyak gak kan koleksi 4-5 roses nie kan..munge nie memang cun..saya pun suker sangat..kalau akak jumpa tekonyer..mesti lagi melompat kan.. :-)

♥Itajeff♥ @Something To Share said...

Salam..
bah ryana araimaiti sudah koleksi ryana tu heheheh..
bunga ni mcm sama ngan piring sambal hari tu kan...mau pupus sudah piring2 lama di kk ni, ramai sudah org yg mengunjar hehehe..

♥Ita♥

Ryana said...

Salam Yatt.
Yg ni hubby jumpa kat Sndkn klu kat KK ni dah tak jumpa. mmg cunlah bunga.Dpt teko cenonit tu pun dah melompat Yatt hehe...

Salam Kak Ita
Belum berapa aramiti lagi kak.Kan mengunjar lagi di kadai2 lama ani hehe..

kak ina kl said...

salam ryana..seronokkan bila hb punya minat yang sama mcm kamu..
tahniah bertambahlah koleksi kamu..

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku