Sunday, February 7, 2010

My VCR Collection

Salam Ahad semua. Mesti ramai yang baru balik dari hunting ni kan? Sementara tunggu hubby dari balik sembahyang di masjid ni, sempat juga aku buat n3 tentang koleksi VCR ku yang seciput ni. Jom layan... 

Teko dan creamer jug. Cun tak teko tu? cun jugakan, tapi ngapa pula dia posing malu-malu di sebalik bunga tu?

Creamer jug ni aku dah pernah buat n3 dulu. Hubby dapat masa gi outstation. Baru-baru ni hubby pergi lagi kedai nyonya tu, jumpa pula teko dia. Tapi sayang....

  
Inilah cerita yang sebenarnya kenapa teko ni posing malu2 gitu. Kesian teko OKU ni kan? Mula-mula tu hubby tak nak beli sebab katanya teko ni dah tak rupa teko lagi tapi aku berkeras nak juga. Masa mula2 hubby hantar gambar teko ni yang dia ambik dari kedai nyonya tu, aku dah jatuh cinta ngan shape dia. Tak apa nantilah aku hantar teko ni pergi buat pembedahan plastik.

Tujuh biji cawan janda ni aku jumpa dari apeks yg lain tapi rasanya dari spesies yang sama sebab cop mohor kat montot dia sama ngan teko dan creamer tu.

Pinggan makan 8 inci. Ada 2 biji je..

Mangkuk bubur ni aku ambik 4 biji je. Masih banyak lagi kat apeks tu tapi aku tak ambik banyak sebab bunga dia kecik dan tak brapa menarik hatiku..

Sekian dulu untuk kali ini. Wassalam....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku