Thursday, February 11, 2010

Sudu-sudu Kesayangan Hamba

Selamat pagi dan salam Khamis semua. N3 kali ini aku nak kongsi bersama kecomelan sudu-sudu  terbaruku. Sebenarnya sudu-sudu ini aku jumpa secara tidak sengaja di sebuah kedai runcit dekat dengan rumahku. Sudu2 ini aku jumpa bercampur ngan sudu2 plastik di kedai tu. Selain sudu2 ni ada juga tiga biji piring duda yang jumpa di sana. Taukeh kedai tu kata dulu banyak tapi orang dah beli. Aku tak sangka langsung kedai ni ada jual pinggan mangkuk lama kalau tak dah lama aku selongkar. Tak apalah memang dah bukan rezeki aku. Dapat sudu-sudu cun ni pun aku dah cukup gembira....

Yang ini sudu yang paling aku sayang. Five roses kegilaan ramai hehe...Tapi sayang dapat dua batang je..
Yang ini pun dua biji juga. Rasa2nya macam bunga kekwa tapi tak pasti juga. Biasanya yang kenal sangat  jenis2 bunga ni siapa lagi kalau bukan Yatt hehe...
Si tunggal ni pula tak tau yang bunga apa. Sekali pandang ada iras2 bunga sakura

Itulah saja kisah sudu2 terbaru ku.Wassalam..

Psst: Cun tak background tu? yang itu pun barang lama tau. Apeks mali tu..
Nantikan N3 khas background tu ya. Sekarang ni masih dalam proses perendaman hehe..


No comments:

Related Posts with Thumbnails

putera puteriku